Satın Alma Şube Müdürlüğü
(02.02.2023 tarihli ve 5685678 sayılı Bakanlık Makam Olur’u ile REVİZE edildi.)
Satınalma Şube Müdürlüğünün Görevleri:
- 4734 sayılı Kanun, 4735 sayılı Kanun ve diğer ilgili mevzuat hükümlerine göre, ihtiyaç duyulan mal ve hizmetlerin temin edilmesini sağlamak, ilgili kurum, kuruluşlara gerekli bilgileri vermek.
- Elektronik Kamu Alımları Platformu (EKAP) sisteminin kullanımını genel müdürlük adına yürütmek ve yapılması gereken tüm işlemleri yapmak.
- Genel müdürlüğün demirbaş ve sair malzemelerinin kanun, tüzük, yönetmelik ve diğer mevzuat hükümleri çerçevesinde ambar giriş-çıkış ve diğer işlemlerini yapmak, korunmasını sağlamak.
- İlgili mevzuat hükümleri dâhilinde hurda haline gelmiş malzemelerin yok edilmesi vb. işlemleri yapmak.
- Her türlü ihale alım iş ve işlemlerinin gerek duyulması halinde ilgili birimlerle koordine edilmesini ve tamamlanmasını sağlamak, ödeme işlemlerinin gerçekleştirilmesi için Bütçe ve Tahakkuk Şube Müdürlüğüne evrakların sevkini sağlamak.
- Yılsonu sayım işlemlerine göre ayniyat işlemlerini yürütmek ve denetim olması durumunda ilgili denetçilere talep edilen bilgi ve belgeleri sunmak.
- Daire Başkanı tarafından verilen diğer görevleri yapmak.